مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مرداد 1394 ساعت 10:552015-08-08پزشكي

"سولاریوم" سرطان زاست


سولاریوم دستگاهی برای برنزه کردن پوست است که چند سالی است وارد ایران شده و در همین مدت کم طرفداران پر و پاقرصی را پیدا کرده است.

- رییس اداره کارشناسی واردات تجهیزات پزشکی سازمان غذا و دارو با سرطان زا خواندن دستگاه های سولاریوم گفت: دستگاه های سولاریوم (برنزه کردن پوست) که بیشتر در آرایشگاه ها استفاده می شود، به هیچوجه مورد تایید ما نیست.

علیرضا سلیمانی افزود: هیچ مجوز ورود قانونی درمورد دستگاه های سولاریوم تا به امروز صادر نشده و در نتیجه استفاده از این وسایل قابلیت پیگرد دارد.

وی خاطرنشان کرد: طی سال های اخیر با ورود تکنولوژی های نوین، برنزه کردن پوست با دستگاه های سولاریوم وارد زندگی مردم بویژه برخی زنان شده درحالیکه اغلب تجهیزات لاغری و زیبایی بصورت قاچاق وارد کشور می شوند و هیچ مجوزی از سوی وزارت بهداشت ندارند.

سلیمانی در مورد استفاده از دستگاه های سولاریوم (برنزه کردن پوست) منتشر کننده پرتوهای فرابنفش(یو وی) نیز گفت: مراجع ذیصلاح نیز باید نظارت های جدی در این زمینه داشته باشند.

رییس اداره کارشناسی واردات تجهیزات پزشکی سازمان غذا و دارو گفت: گزارش هایی در زمینه استفاده از دستگاه های سولاریوم در آرایشگاه ها به این سازمان رسیده و باید با آن برخورد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

"سولاریوم" سرطان زاست

"سولاریوم" سرطان زاست